„Wycieczka rowerowa”

Kolejna wycieczka rowerowa, kilkudniowa, odbyła się pod koniec maja.
Trasa niezwykle malownicza i ciekawa.

26.05.
Pociągiem dojechaliśmy do Dobczyna koło Tłuszcza, miejscem docelowym były Białobrzegi nad Zegrzem. Spokojnie, 8 uczestniczek wycieczki dojechało w znakomitej formie. Pogoda idealna, słońce, delikatny wietrzyk, ok 20 stopni, po prostu pięknie. Wprawdzie trochę nam pokapało po drodze, ale szybko się wysuszyliśmy.
Coś delikatnego na ząb wrzuciliśmy w Cukierni U Basi, w której oczywiście naleśniczki fundowała Basia Stec 2E. Po przyjeździe na kwaterę jedliśmy catering, który okazał się przepyszny, a wszyscy zmęczeni i głodni pałaszowali w ciszy kurczaczka.
A wieczorem, kiedy kalorie z nas wyparowały, mogliśmy sobie pozwolić na grilla. Kiełbaska, kaszaneczka, kiszka ziemniaczana i warzywa wprawiły wszystkich w znakomite humory.
Po grillu wszyscy padliśmy o 22.00
27.05.
Pobudka o 7.30, pyszne śniadanko i dalej w drogę. Następny postój Nowy Dwór Mazowiecki. Znowu piękna pogoda, świetne nastroje i piękna trasa nad Narwią. Mnóstwo postojów, bo grzech było nie zatrzymać się w tak niespotykanie malowniczych miejscach. Aż dziw, że takie dzikie tereny są tak blisko Warszawy.
Po zakwaterowaniu obiadek, odpoczynek i jazda na basen. Woda wyciągnęła z nas ostatnie resztki sił, więc dołożyliśmy energii jedząc pyszną kolację.
28.05.
Z samego rana ruszyliśmy zwiedzać Twierdzę Modlin. Pani przewodnik przybliżyła nam historię tego miejsca. Napełnieni wiedzą ruszyliśmy w drogę powrotną do domu.
Mimo upału i zmęczenia 3 dniowymi zmaganiami z wiatrem, słońcem i wysiłkiem, pędziliśmy na swoich rumakach przez Park Kampinoski. Sami byliśmy zdziwieni, jak szybką i mocną grupą byliśmy na Metrze Młociny. Skład mocno żeński, 8 dziewcząt, Pani Chmielewska i Pani Bocianowska i ja, ale w zasadzie po 21 latach pracy w bardzo feministycznym gronie czuję się też kobietą, przybył do celu chwilę przed 15.00
Wycieczkę zaplanowała, opracowała Pani Dorota Chmielewska!!!
Chwała Jej za to i dzięki!!!!
Jacek Gotkowski
d1.jpg d2.jpg d3.jpg d4.jpg d5.jpg d6.jpg d7.jpg d8.jpg d9.jpg d10.jpg d11.jpg d12.jpg d13.jpg d14.jpg d15.jpg d16.jpg d17.jpg d18.jpg d19.jpg d20.jpg d21.jpg